Mój koszyk 0,00 zł ( przedmioty )

Posiadasz 0 produkty w koszyku

Brak produktów w koszyku

Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka

Ilość
Razem

Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Razem produkty: (brutto)
Dostawa: (brutto) Darmowa wysyłka!
Razem (brutto)

 REKLAMACJE

  1. Na zasadach określonych w przepisach prawa, w szczególności w Ustawie z dnia 30 maja 2014 r.  prawach konsumenta oraz Kodeksie Cywilnym Klient ma prawo złożenia reklamacji za zakupiony drogą elektroniczną towar w terminie 2 lat od dnia zakupu (wydania rzeczy kupującemu).
  2. Sklep informuje, że procedura przyjmowania i rozpatrywania reklamacji odbywa się w trybie i w sposób określony we wskazanych powyżej aktach prawnych, w szczególności na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego o sprzedaży w brzmieniu, jakie nadaje tym przepisom ustawa o prawach konsumenta.
  3. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). przepisów Kodeksu Cywilnego o sprzedaży w brzmieniu, jakie nadaje tym przepisom ustawa o prawach konsumenta.
  4. Klient zgłasza reklamację pisemnie na adres e-mail:sklep@obuwie-neex.pl
  5. Sklep ustala z Klientem formę przesłania reklamowanego towaru.
  6. Klient po ustaleniu ze sklepem sposobu dostarczenia reklamacji, odsyła kompletny towar otrzymany w ramach transakcji wraz z wydrukowanym i wypełnionym czytelnie formularzem reklamacji oraz paragonem na adres:
    NIKBUT BISS SKLEP INTERNETOWY
    UL.ZBLEWSKA 10
    83-200 Strogard Gdański
    z dopiskiem „REKLAMACJA”.
  7. W celu rozpatrzenia reklamacji Klient zobowiązany jest wysłać towar kompletny i czysty.
  8. Informacja o sposobie rozpatrzenia reklamacjizostanie przekazana Klientowido 14 dni, zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego o sprzedaży w brzmieniu, jakie nadaje tym przepisom ustawa o prawach konsumenta, a liczonych od dnia fizycznego otrzymania przez sprzedawcę reklamacji.
  9. Informacja o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie przekazana Klientowi w formie wskazanej przez Klienta w zamówieniu.


Proszę czekać...